luni, 30 decembrie 2019

Cumpărături

Hello! Cum mai sunteți? În ultima lună și jumătate, poate chiar ultimele două luni am tot făcut cumpărături pe apucate și mi-ar face plăcere să vi le prezint și vouă. Mi-e greu să fac un clip pentru Youtube cu aceste produse deoarece am obiceiul de a mi le cumpăra într-o perioadă relativ mai lunguță și nu mi se pare ok să fac clipuri de 6 minute în care să vă povestesc că mi-am luat un șampon, un balsam de păr și eventual 2 geluri de duș dar nici să fac clipuri cu nu știu câte fragmente sau combinație de cumpărături și empties.

Așa încât zic să începem cu povestea din spatele cumpărăturilor:


- mi-am cumpărat un gel de duș Nivea Fresh Clay cu lavandă, mi-am dorit să cumpăr toată gama cu argilă atât a celor de la Nivea cât și a celor de la Palmolive, dar parcă nu merge doar gel de duș cu argilă după gel de duș cu argilă; plus că gelul Nivea l-am prins la ofertă prin Lidl;
- mi-am cumpărat și o loțiune intimă Cien Pro Care în perioada premergătoare terminării celei Fresh;
- mi-am cumpărat și un săpun lichid Cien cu portocale din ediția de sărbători, despre acesta am reușit deja să vorbesc pe blog;
- am cumpărat un balsam de păr Cien Intensive Repair căci am nevoie de așa ceva la fiecare spălare a podoabei capilare;
- un șampon Schauma anti-dandruff intensive x 3 deoarece era cam cel mai ieftin șampon anti-mătreață de la raft, costând puțin sub 9 lei pentru 250 ml când un Head & Shoulders la 225 ml costă ceva gen 14 și ceva.


- un gel de dus Malizia cu mosc alb pe care l-am început și mi se pare demențial pentru moment; a costat 5,5 lei în Bănuțel;
- o acetona de la Floren care e doar o acetona si gata, la 2,8 lei din Bănuțel;
- un săpunel Fax care am crezul că e defapt Lux dar în fine, cu 1,3 lei din același magazin de cartier cu șervețelele umede Aro și săpunul Nancy;
- un săpunel Nancy la 1,2 lei;
- o pastă de dinți Colgate Whitening cu doar 4,8 lei pentru 100 ml produs în deja veșnicul Bănuțel;
- un set format dintr-un pachet mare și unul mic de șervețele umedele marca Aro amândouă, luat cu 3,5 lei dintr-un magazin de cartier;
- un oxidant de 6% de la Kallos pentru 2 lei, cred că are 60 ml sticluțica respectivă;
- un gel de duș Malizia cu talc care pălește în comparație cu versiunea cu mosc alb; a costat tot 5,5 lei, tot din același Bănuțel;
- o cremă de mâini cu mușețel Floren la 200 ml pentru 4,5 lei tot în Bănuțel;


- o apă / loțiune / soluție micelară Cien pentru ten sensibil (habar n-am de ce am ales varianta pentru ten sensibil) care a costat 6,69 lei;
- niște dischete demachiante Cien în mărine „normală”, la 3,69 lei;
- un serum pentru păr Kallos pentru vârfuri despicate la 9,9 lei în Kaufland;
- un săpun lichid no name cu lămâie din Lidl, l-am mai avut, a costat 2,19 lei 1 litru de produs;
- niște batistuțe de hârtie în 3 straturi de la Floralis;
- un săpun solid Fruit Passion cu căpșune din Lidl, în sfârșit am pus și eu laba pe el, am așteptat momentul  de a-l cumpăra între 6 luni și un an, plus că a costat doar 1,19 lei;
- un set de 3 balsamuri de buze Cien care la 6,99 lei tot setul (vine 2,33 per bucată de balsam de buze);


- un șampon Clear pentru scalp uleios la 400 ml cu doar 15,39 lei (de vreme ce 225 ml Head & Shoulders costa undeva la 14 lei și ceva, cum să nu iau Clear-ul dacă tot știu că e la fel de ok?); să mai menționez că la un moment dat Clear-ul avea reclamă cu tematică Formula 1?
- un săpun solid Camay luat dintr-un magazin de cartier cu 2 lei;
- un șampon uscat Nivea pentru tonuri închise la culoare, pentru 12,99 lei tot așa, la o ofertă;
- un antiperspirant Fa Fiji Dream care miroase a gumă de mestecat fructată, eu l-am prins la ceva ofertă cu doar 8,39 lei.

Cam acestea au fost toate cumpărăturile mele cosmetice din ultima perioadă, s-ar putea să mai existe altele relativ curând, dar nu bag mâna în foc. Așa că stați pe frecvență pentru alte cumpărături.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu