vineri, 28 februarie 2020

Rewiew: Antiperspirant Fa Fiji Dream


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine! Parcă se simte în aer faptul că vine și primăvara, ceea ce e foarte bine pentru subsemnata. Sper să vină și o vreme mai călduță, măcar pentru o vreme. Iar pentru astăzi vi-am pregătit ceva ce are un iz primăvăratec - văratec.

Pentru astăzi mi-am propus să vă vorbesc despre unul dintre ultimele antiperspirante încercate, și anume Fa Fiji Dream, pe care l-am cumpărat din Kaufland când se afla într-o promoție și costa sub 9 lei. În primul și în primul rând, miroase a gumă de mestecat fructată, și când zic asta chiar așa miroase; m-a izbit ca un tren, dar parc-ajunsesem în al nouălea cer. Cumva, nu știu cum, mă duce cu gândul la vară, la copilărie, la o perioadă din viața mea când eram mai fericită și mai bine decât sunt acum. Din nefericire, nu prea mă ține 9 ore jumătate cât sunt pe drum; nu mă împut de să nu poți sta pe aceeași planetă cu minre, dar dacă eu mă caut în mod expres să văd dacă nu sunt împuțită, pot observa niște tendințe spre a ajunge într-o zonă în care nu-mi doresc să fiu. 

Prin urmare, deși nu e cel mai cel la capitolul protecție, mi-aș dori să-l mai găsesc de cumpărat la raft căci, hai să fim seriosi, mai cumpărăm cosmetice și pentru felul în care ne fac să ne simțim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu