duminică, 8 decembrie 2019

Review: Cremă gel de față Cien cu glycerol și panthenol



Hello! Bine v-am regăsit! Încă găsesc resursele să continui cu această serie de postări de Advent pe blog. Chiar îmi doresc să reușesc să mă țin de treabă și, cine știe, eventual să fac lumea asta un loc un pic mai bun pentru cineva. Vor fi multe postări pentru produse cam din aceeași categorie dar sper să mă iertați într-un final.


Pentru astăzi m-am gândit să vă scriu câteva cuvinte despre o cremă de față Cien pe care-am încercat-o anul acesta. Pe ambalaj, crema se laudă c-ar oferi ceva hidratare, ar regla nivelul de umiditate al pielii, ar îmbunătății aspectul pielii, conferă suplețe etc (puteți voi citi pe ambalaj în poză).



Acum, vine și partea mea de poveste. Nu sunt eu o mare folositoare de cremă pentru ten. Dar crema de față nu prea avea cum să facă ce promite pentru tenul meu deoarecce am folosit-o rar. Ce e cel mai rău e faptul că mi-a provocat usturimi la nivelul pomeților. Într-un mare final, a sfârșit prin a fi folosită pe călcâie că fața mea n-o suporta.



Încă mă mai tentează să utilizez alte creme de față Cien, dar nu și pe asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu