luni, 23 martie 2020

Review: Săpunuri solide folosite (Fruit Passion și Camay)

Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi m-am gândit să închei,  cel puțin pentru o perioadă, seria articolelor dedicate recenziilor de săpunuri solide cu ultimele 2 săpunuri solide care nu au recenzie pe blogul meu. Nu spun că nu voi mai cumpăra săpunuri solide sau că nu mai am săpunuri solide de arătat prin postări dedicate cumpărăturilor (va veni unul până la final de lună, sper), doar că acestea 2 au rămas neiubite cu recenzii.


Cât timp m-am organizat cu acest articol, și credeți-mă că mi-au trebuit o grămadă de zile, am făcut o descoperire mare pentru subsemnata: cred că marca săpunului cu căpșune de mai sus e „Fruit Passion”, iar cel despre care voi vorbi astăzi este versiunea cu căpșune de pădure. Săpunul miroase destul de plăcut a ceea ce-ar trebui să fie căpșune, dar, în același timp, se cam simte că s-aumblat din punct de vedere chimic la miros deoarece e un pic cam prea fructat-artificial parfumul; nu e rău mirosul, doar că nu sunt eu fana numărul 1 al căpșunelor. Iar la capitolul hidratare, pot confirma faptul că usucă ușor pielea, dar asta mi se întâmplă cam în 95% din cazuri cu săpunurile solide. Iar alte mențiuni ar faptul că îl veți găsi la Lidl pentru aproximativ 1,2 lei.


Săpunul acesta de la Camay, varianta Secret Bliss, este cumpărat de la un magazin de cartier, totuși, ar trebui să căutați produse Camay și prin marile lanțuri de magazine, știu că erau populare la un moment dat dar acum mi se par ușor inaccesibile. De parfumat nu mi s-a părut nu știu ce, adică avea un parfum floral banal. Iar la capitolul uscat pielea, da, categoric intră la capitolul celor 95% săpunuri solide care mie îmi usucă pielea. Ce este interesant la el, în schimb, este culoarea, are o nuanță de burgund exact ca și ambalajul iar dacă ai obiceiul de a te propti de pereți în momentul în care te săpunești, riști să colorezi pereții. Păcat că nu i-am făcut o poză după ce l-am scos din ambalaj.

Ca și o concluzie generală la aceste 2 săpunuri, probabil voi căuta alte versiuni ale lor, deja știu că la Fruit Passion îmi place mai mult versiunea lămâioasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu