vineri, 3 aprilie 2020

Review: Serumul pentru vârfuri uscate de la Kallos


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine. Sunt niște zile foarte ieșite din cotidianul majorității, iar unul dintre lucrurile pe care le putem face pentru noi, în primul rând, iar apoi pentru cei dragi din jurul nostru, este să avem grijă de noi, mai mult ca niciodată (mai ales că majoritatea aem și mai mult timp la dispoziție).

Pentru astăzi voi dezbate puțin acest serum pentru vârfuri uscate a celor de la Kallos. Îmi adu aminte acum 5 - 6 ani de zile când vedeam la alte bloggerițe sau youtubărițe produse Kallos, le doream și eu dar nu prea aveam acces la ele. Astăzi, chiar și cu situația asta de pandemie, stare de criză / urgență și distanțare socială, mi se pare că aceste produse Kallos sunt mai accesibile decât acum 5 - 6 ani. Cele mai accesibile locuri pentru cumpărarea produselor sunt Kaufland, Notino și Auchan, iar în general și Bănuțel.

Am cumpărat serumul prin decembrie 2019 pentru 10 lei din Kaufland. M-am tot jucat mai bine de 3 luni cu el, iar acum cred că mi-am făcut o oarecare impresie despre el. Vă rog să luați în considerare faptul că acestea sunt părerile mele proprii, de asemenea și experiențele mele proprii; acestea nu sunt adevăruri absolute. Eu folosesc, de regulă, 2 sau maxim 3 pompițe, dar le folosesc rând pe rând, una câte una, deoarece dacă le folosesc pe toate deodată îmi rămân „petece” de păr de-a dreptul slinoase iar pe alte porțiuni nu prea ajunge serumul. La capitolul potolit părul rebel, face pe jumătate treaba respectivă. Iar cu vârfurile despicate, îmi mai liniștește și „dezusucă” vârfurile deshidratate, dar în ceea ce privește vârfurile despicate, așa cum era de așteptat, nu face nimic deoarece pe acelea doar foarfeca le repară.

Dacă aș recumpăra produsul? Sincer, nu știu, am început să învăț să mă aștept și la imprevizibil din partea mea. Aș spune că nu prea l-aș mai recumpăra, dacă ar fi să dau un răspuns categoric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu