miercuri, 4 decembrie 2019

Review: Deodorant Fa Mystic Moments


Hello! Cum mai sunteți? Încă n-am terminat seria de articole zilnice, deși văd că mai întotdeauna le scriu și public seara foarte târziu.

Astă vă voi scrie câteva cuvinte despre deodorantul Mystic Moments a celor de la Fa. Eu l-am cumpărat în vară la set cu un gel de duș mare deoarece doream o mică schimbare. În general ar trebui să se găsească prin mai toate marile lanțuri de magazine, eu găsindu-l prin Kaufland la vreo 8 lei. Cum am mai scris, deodorantul îmi place pentru mirosul luxuriant și feminin. Minusul important de menționat este protecția scăzută la mirosuri neplăcute, adică mai mult de, să zic, 3 ore nu te protejează, cu atât mai mult pe caniculă.

Ca și schimbare a fost ok, dar nu cred că va fi un abonat constant prin episoadele de empties ale subsemnatei din cauza protecției scăzute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu