joi, 5 decembrie 2019

Review: Gelul de duș Palmolive Awakening Clay


Hello! Cum mai sunteți? Azi vin cu un articol care mi-am dorit să-l postez de ceva vreme iar azi a venit timpul articolului de față.

Pentru astăzi m-am gândit să scriu câteva cuvinte despre unul dintre gelurile de duș pe care le-am încercat în ultimele luni de zile, poate chiar în ultimul an. În 2019 mi-am propus să încerc toate cele 3 geluri de duș din gama asta cu argilă de la Palmolive și cele 3 geluri de duș din „aceeași” gamă cu argilă a celor de la Nivea. Mi-a reușit, să zicem, în proporție de 50%.

Varianta Palmolive Awakening Clay are 500 ml iar eu l-am cumpărat din Kaufland pentru vreo 13 lei. Eu l-am ales pe acesta datorită culorii și a ideii de „Awakening”; cumva mă ducea cu gândul la ceva proaspăt. Ei, bine, nu prea mi-a plăcut gelul de duș. Are un miros cumva între puțin mentolat cu ceva miros de pământ (probabil de la argilă) cu care eu nu prea m-am înțeles, să fiu sinceră. Plus că mi se părea că mi-a uscat pielea. Și se și întinde greu pe piele în timpul spălării. Prea multe informații, nu-i așa?

Prin urmare, nu mi-a plăcut gelul de față și deja parcă n-aș mai cumpăra celelalte 2 geluri de duș cu argilă din gama celor de la Palmolive.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu