miercuri, 29 martie 2017

Review: Săpun lichid cu lămâi verzi din Lidl


        Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi vă scriu iarăși despre un produs, de data aceasta e un săpun lichid cu lămâi verzi din Lidl. L-ați văzut deja prin „Winter Empties”, dacă nu, fuguța la articol să-l vedeți. O să fie un articol scurt, scuze pentru asta, sper să nu vă supere prea rău.
          Nu știu ce firmă-l produce că nu scrie pe sticlă sau nu știu eu să mă orientez, are un litru și vine într-un bidonaș orecum vedeți în poză, nu ocupă foarte mult loc, are o culoare verde crud, miroase foarte proaspăt și citric numai potrivit pentru vară (credeți-mă) și costă doar doi lei.
      Nu mi-a uscat pielea, a durat ceva să-l consum, dar l-am folosit și pe post de gel de duș, se comportă bine în ambele variante. Mă bucur că i-am dat o șansă și l-am cumpărat pentru folosință.
         Nota mea pentru produs: 10 / 10. Categoric îl voi recumpăra la vară, dacă-l mai găsesc.

2 comentarii:

  1. cred ca le-am vazut prin lidl sapunurile astea, sunt in mai multe sortimente. parca zic eu ca am avut unul odata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai gasit si un sortiment cu lapte + miere de albine. Nu stiu daca mai sunt altele de genul, doar cele marcile Finale sau Cien.

      Ștergere