luni, 17 februarie 2020

Review: Apa (loțiunea) micelară Cien pentru ten sensibil


Hello! Cum mai sunteți? Sper că vă găsesc bine.

Pentru astăzi m-am gândit să vă las câteva cuvinte despre loțiunea micelară pentru ten sensibil de la Cien. Vine într-un flacon de 250 ml cu pompiță destul de bine gândită pentru dischetele demachiante. O găsiți doar în lanțul de magazine Lidl pentru aproximativ 6 lei. Marketingul arată cum că apa ar avea apă de bambus, pantenol și glicerină, fără  alcool și parfum. Parfum nu pare că are, nu-l simt, iar despre celelate habar n-am. Machiajul nerezistent la apă îl îndepărtează destul de bine, dar, totuși, trebuie folosită apă cu săpun (gel de curățare) după demachiere. Tenul meu nu reacționează nasol la această apă micelară. Iar de terminat, se termină destul de repede dacă o folosești zilnic, dar așa mi se întâmplă cu orice alt produs de genul acesta. 

De recumpărat, cred că voi recumpăra produsul, doar că mai am destule produse de genul de încercat.

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Produsul nu este de genul bifazic, adica nu are o parte de ulei care pluteste deasupra unei solutii micelare, trebuind agitat inainte de folosire.

      Ștergere