miercuri, 18 decembrie 2019

Review: Săpunul lichid Cien Joyful warm orange


Hello! Cum mai sunteți?

Pentru astăzi m-am gândit să vă scriu o scurtă recenzie la săpunul lichid Joyful Warm Orange a celor de la Cien. Eu l-am găsit cred că spre sfârșitul lunii noiembrie în Lidl, făcând parte dintr-o ediție dedicată sărbătorilor de iarnă sau așa ceva. Dacă chiar era destinată ediția respectivă sărbătorilor de iarnă, mi se pare c-au băgat-o mult prea devreme dar cine sunt eu să le conteste strategia de marketing? Foarte pe scurt, ca mai toate săpunurile Cien la sticlă de 500 ml cu pompiță a costat în jur de 4,5 lei. Nu știu exact ce m-a împins să aleg tocmai varianta aceasta cu portocale, dar când am încercat acasă săpunul, mi-am dat seama că miroase a grapefruit mai degrabă, întocmai ca un săpun lichid cu grapefruit marca proprie Kaufland pe care l-am găsit acum ceva vreme într-o ediție estivală. Săpunul acesta Cien nu prea usucă mâinile dar nici nu le hidratează, deci e cumva neutru.

Chiar îmi place săpunul și e chiar în uz în aceste săptămâni, păcat că e doar o ediție limitată, l-aș fi recumpărat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu