vineri, 13 decembrie 2019

Review: Gelul de duș Nivea Clay Fresh Ginger & basil


Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi am o nouă recenzie, de data aceasta la un produs ce a intrat în articolul despre preferatele toamnei, așa încât mă bucur că încet încet pot să mai avansez cu cantitatea de recenzii datoare din acea postare. Chiar sper să nu mă prindă articolul despre preferatele iernii fără a fi terminat de vorbit mai pe larg despre preferatele toamnei. 

Cândva prin vara lui 2019 mi-am propus să încerc cele 3 variante originale din gamele cu argilă atât a celor de la Palmolive cât și a celor de la Nivea. Încă nu am reușit să duc proiectul până la capăt dar consider că sunt pe drumul cel bun. Acesta se dorește a fi argumentul mai ales pentru achiziția gelurilor de duș Nivea, că voi cred că știți deja că am ce am cu ei în sensul puțin mai negativ. Gelurile acestea cu argilă de la Nivea se găsesc mai prin toate lanțurile mari de magazine, iar versiunile la 250 ml costă aproximativ 7 - 9 lei când nu sunt la ofertă.

Deși am încercat doar 2 geluri de duș din gama Nivea la momentul la care scriu articolul de față, versiunea aceasta cu ghimbir și busuioc e preferata mea, chiar și când e vorba de cei de la Palmolive. Gelul miroase cumva citrat și puțintel de tot picant, asta de la ghimbir; are și o notă și mai subtilă de pământ (asta bănuiesc că de la argilă, că și cei de la Palmolive aveau o situație de genul, dar mult mai pronunțată) în comparație cu picanteria. Ce nu îmi place chiar deloc la produs e că se întinde foarte greu pe piele, îți trebuie muncă de convingere la greu, fiind un motiv foarte serios de risipă.

Prin urmare sau în concluzie, cum vreți voi, pot spune că mi-a plăcut să folosesc acest gel de duș în ciuda divergențelor mele cu Nivea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu