luni, 16 decembrie 2019

Review: Loțiune intimă Cien Fresh


Hello! Cum mai sunteți? Eu am avut o scurtă perioadă în care am fost mai aglomerată, iar asta s-a văzut atât în activitatea mea pe blog ieri și azi cel puțin, cât și în ceea ce privește bună-starea mea în general (aka m-am umplut de coșuri și alte situații).

Dar nu pentru asta suntem aici acum. Mi-ar plăcea să discutăm puțin despre loțiunea intimă Cien Fresh. Eu am cumpărat-o din Lidl-ul de lângă mine, dar ar trebui să se găsească în orice magazin Lidl. Din câte îmi amintesc, aceste loțiuni de la Cien costă cam 5 lei și au 400 ml, ceea ce mi se pare foarte ok, zic eu. Varianta aceasta Fresh vine într-o sticluță transparentă cu pompiță iar loțiunea are culoare albastră și cu un ușor parfum proaspăt. Parfumul nu este pregnant, chiar foarte discret aș spune. Nu știu exact de ce, dar îmi place mai puțin loțiunea aceasta decât varianta Sensitive. Probabil este vorba despre existența mirosului și a colorantului, chiar dacă aceste ingrediente nu mi-au provocat nicio neplăcere.

Ca și concluzie, loțiunea este foarte ok și probabil o voi mai recumpăra la un moment dat, doar că nu este numărul unu în preferințele mele. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu