luni, 24 februarie 2020

Review: Săpunuri solide folosite (Fax Cream și Nancy Flower Power Cool)


Hello! Cum mai sunteți? Pentru mine, lucrurile încep să se miște încet încet, pe alocuri lucrurile încep să se miște mai rapid iar pe alte locuri am nevoie să depun ceva mai multă muncă de convingere pentru ca lucrurile să meargă așa cum vrea perfecționista de mine.

Pentru astăzi mi-ar plăcea să vă las scrise câteva cuvinte despre două săpunele solide (eu le am pe amândouă în varianta mai mică, de 60 - 75 grame fiecare bucată) pe care le-am folosit în ultimele săptămâni. De multe ori, folosesc săpunurile (atât cele lichide cât și cele solide) și gelurile de duș intercalat deoarece mă plictisesc destul de repede de lucruri iar acest mic truc mă ajută să fac față acestui defect.

Încep prin a vă informa că ambele săpunuri au fost cumpărate dintr-un magazin de cartier, iar acesta este și motivul pentru care și au prețurile pe ele. Primul săpun pe care l-am folosit a fost varianta Cream de la Fax, adică săpunul în ambalaj crem de sus. A avut 75 de grame și a costat 1,3 lei. Mirosul nu m-a dat pe spate, nu mă omor după parfumul de lăcrimioare, deși bunica paternă era fană. Plus că în ciuda glicerinei din compoziție, tot îmi usca pielea, ceea ce nu e tocmai cel mai ok lucru. Al doilea testat a fost săpunul Nancy Flower Power Cool care ar avea iasomie și aloe vera dar mie mi s-a părut a mirosi tot a lăcrimioare. Acesta a avut doar 60 de grame, a costat 1,2 lei și avea o culoare albastră. Nici acesta nu excelează la capitolul hidratare, usucă pielea la același nivel ca și cel de la Fax.

Ca și o cncluzie, săpunurile acestea sunt ok pentru a le folosi sub duș când îți cureți pielea de pe corp dar nu le prea indic pentru spălatul mâinilor deoarece mâinile ți le speli mult mai des și ajungi cu pielea mâinilor mult prea uscată. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu