miercuri, 1 aprilie 2020

Unul dintre cele mai bune șampoane uscate încercate (Review: Șampon uscat Nivea Fresh Revive pentru tonuri închise)


Hello! Cum mai sunteți? Sper că vă găsesc bine! Prin Oradea au fost câteva zile destul de frumușele ca și temperaturi, ceea ce înseamnă că părul meu cu tendință de îngrășare începe încet - încet să-și facă de cap.

Prin urmare, „vedeta” articolului de azi este ultimul șampon uscat încercat, și anume varianta pentru tonuri închise a șamponului uscat Nivea Fresh Revive. Am cumpărat produsul din Kaufland aproximativ pe la mijlocul lunii decembrie când l-am prins într-o promoție la 13 lei, în mod normal ajungând și la 24 de lei în anumite magazine. Sincer, îmi doream să experimentez ceva nou la capitolul șampon uscat, după ce deja m-am cam plictisit de Balea și Kallos. Ce mi-a plăcut la acest șampon a fost eficacitatea produsului, care e mai mare ca în cazul produselor Kallos și Balea; acesta chiar îmi usucă puțin părul când îl folosesc. Plus că faptul că e destinat tonurilor închise ajută foarte mult chiar și în cazul părului meu vopsit roșcat. Un ultim lucru de menționat este faptul că în momentul în care m-am spălat pe cap în mod clasic, în apă rămâneau reziduuri maronii, deci un semn că produsul funcționează. Un dezavantaj major ar fi prețul produsului, adică să dau 24 - 25 de lei pentru un produs mass-market este destul de mare mai ales când Kallos și Balea au prețuri de 10 - 12 lei pentru aceeași cantitate.

Ca și o concluzie generală ar fi faptul că probabil îl voi recumpăra abia când va reveni în promoții generoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu