duminică, 11 septembrie 2016

Ultimele cumpărături

        Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi m-am gândit să inventariez cele mai noi lucruri cumpărate sau primite, să am un punct de plecare pentru niște viitoare recenzii, am câteva în plan, deși n-o să vă prezint chiar toate lucrurile.


        Pentru început, ies la înaintare următoarele produse:
  • un pachet de șervețele umede marca proprie Auchan la 2,79 lei;
  • un pachet de șervețele umede intime Caterine la 0,69 lei în Kaufland;
  • un ruj Maybelline Hydra Extreme în nuanța 590 Burgundy, 23 lei în magazinul de cosmetice din Crișul Center;
  • un gel de duș Balea After Sun din DM la 5,79;
  • o cremă de duș Floren cu ceai verde la 3,80 lei în Bănuțel;
  • 2 pliculețe de mască de față peel-of K Classic care la 1,49 lei în Kaufland (am prins ofertă);
  • un pachet de dischete demachiante Caterine luate din Kaufland, nu mai țin minte exact cu cât, cred că undeva la 3 - 4 lei.


        Apoi, vin la înaintare și acestea:

  • 2 pachețele de șervețele umede Amelia la 0,75 lei în Kaufland;
  • 2 pachețele de șervețele umede intime Caterine la 0,69 lei, în Kaufland;
  • 2 pliculețe de mască de față peel - off K Classic care la 1,49 lei în Kaufland (încă mai exista oferta);
  • o mascara Editt Kosmetics pentru volum cu 6 lei în Bănuțel;
  • o cremă de mâini cu aloe vera de la Floren la 2,90 lei în Bănuțel;
  • un mini-antiperspirant Gerovital H3 Evolution Pearl cu 3,29 lei în Kaufland;
  • o cremă de călcâie începută elmiplant smooth feet de la mami;
  • un lapte demachiant Lotus Cosmetics tot de la mami.

        Și mai am trei piese vestimentare, două tricouri și un maieu luate din Auchan cu 10 lei, erau la reducere, cum să le fi lăsat acolo?




        Cam atât am avut de prezentat pentru astăzi, mulțumesc de vizită și lectură!

4 comentarii:

  1. imi plac hainutele din auchan,de obicei prind lucruri bune si destul de ieftine. am terminat crema de picioare acum vreo 2 zile, trebuie sa merg sa-mi iau si eu una

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu terminat-o aseara, poate merg maine dupa alta, nici eu nu stiu ce vreau la ora asta

      Ștergere
  2. Sa le folosesti cu drag! O sa ma uit si eu dupa crema aia de picioare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Si mie imi trebuie una noua, s-a terminat sambata seara (cred ca era sambata).

      Ștergere