vineri, 23 septembrie 2016

Noutățile cosmetice din Lidl


        Bună dimineața, cititori! Ieri, când scriam acest articol pentru azi, mă simțeam mai în formă decât în ultimele nici nu știu câte zile, aproape că aveam un zâmbet mare și tâmp pe față, atât de bine mă simțeam.
        Dacă vremea totuși nu prea vrea să se îmbuneze și să ne facă viața un pic mai frumoasă, am de gând să vi-o fac eu dimineața un pic mai drăguță anunțându-vă că urmează o nouă „Săptămână a mărcilor” la Lidl începând cu lunea viitoare. Au și în revistă câte ceva, cel mai mult mi-a atras atenția balsamul de buze Nivea sub 6 lei, ceea ce extraordinar. Mi-au plăcut și tricourile la 17 lei, dar n-aș prea avea nevoie de ele la cele 14 - 17 grade de afară, plus că eu momentan încă am nevoie de mărimi XL, dar ce să-i faci, muierea e muiere peste tot.
        Ca o mică paranteză, marți am găsit atât crema de picioare cu parfum de caise cât și scrubul de picioare cu parfum de afine, ambele de la Gerovital, la doar 3 lei fiecare în Carrefour-ul din Lotus Center, nu am căutat să văd dacă e aceeași ofertă și în cel din Era Shopping Park (să mă asigur că promoția e în toate Carrefour-urile).
        O zi plăcută de vineri s-aveți în continuare!

2 comentarii:

  1. eu vazusem acum vreo saptamana niste tricouri faine, dar logic ca pana sa ajung eu n-am mai gasit nimic... :( nu prea ma dau pe spate ofertele viitoare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu aș merge săptămâna asta doar pentru niște produse Nivea.

      Ștergere