luni, 12 septembrie 2016

Ce-am mai făcut în ultima săptămâna ce-a trecut #38

        Hello! Cum mai sunteți? Articolul de azi va fi foarte scurt, sunt de-a dreptul obosită ocular și psihic, trebuie să trag un pui de somn de vreo trei ore înainte de a face ce mai trebuie făcut, și mai am destule de făcut din păcate.
       În ultimele două săptămâni, timpul iarăși nu mi-a prea fost aliat, nu știu cum se face că în ultima vreme nu mă pot împăca cu această noțiune abstractă numită „timp”.
        Am reușit să îmi depun cererile de mărire, la inginerie nu s-a ales nimic că n-am avut timp să fac ceva mai de Doamne ajută iar la Științe vă voi povesti data viitoare. 



        Mi-a plăcut faptul că am avut două curse de Formula 1 în week-end-uri consecutive, doar că de cursa din Italia n-a fost nimic de capul ei, cea di Belgia a mai cârâit puțin din cauza lui Verstappen, aleluia că mai există „un inconștient” care să mai strângă lumea în tribunele circuitelor sau în fața televizoarelor.


        În ultimele două săptămâni m-am bucurat de trei produse faine: șamponul antimătreață Syoss pentru păr gras, gelul de duș Aile Vitality și săpunul solid Dove cu ulei de argan pe care l-am cumpărat  vineri și n-am prea reușit să-l testez încă.
        Iar săptămânile acestea (nu numai ultimele două) am dat peste o bloggeriță româncă stabilită în SUA, Ioana114, e chiar faină tipa.


        Nu în ultimul rând, a reușit să-mi înflorească singurul trandafir rămas în viață, adică cel roz. Îmi pare atât de rău după cel alb, s-a uscat în cele patru - cinci zile cât am stat în Grecia.

6 comentarii:

  1. Dovele e bun! Iar despre Syoss am auzit, cum e? Sa ai o saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Samponul Syoss inca il testez, nu ma pot lansa inca in afirmatii despre el cert ii ca varianta asta pentru par gras pare a usca putin parul daca nu folosesti un balsam / o masca de par cand te speli cu el.

      Ștergere
  2. sa-ti traiasca tranadafirasul! eu nu prea le am cu florile, mai mult Mr. are grija. a avut o orhidee, dar s-a cam uscat, nu stiu daca o mai aduce la liman

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am avut doi trandafiri de ghiveci, dar unul s-o uscat cat am plecat in Grecia, n-am mai putut sa-l resuscitez

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Nu sunt incantata de mirosul lui, dar vreau sa-i vad efectul, daca tot m-am pus sa-mi termin „boarfele” pe care le am deja in baie.

      Ștergere