vineri, 30 septembrie 2016

Review: Săpunul lichid Fresko cu gardenie


        Hello! Cum mai sunteți? Pentru începutul ăsta de week-end vi-am pregătit două articole care nu sunt de genul „Noutățile cosmetice din Lidl” deoarece n-am găsit nimic prin revistele lor. Totuși, pentru duminică vi-am pregătit un articol „mai aparte” față de ceea ce abordez mai nou.
        Pentru astăzi vi-am pregătit o recenzie foarte scurtă în care vă prezint un produs cu care am o relație interesantă: săpunul lichid Fresko cu gardenie. Și să vă spun care e problema cu acest produs: are o consistență mai dubioasă, adică e prea lichid, tind să îl risipesc. Are un parfum plăcut, floral, foarte primăvăratic, spală ok și mâinile și corpul (l-am folosit deja și pe post de gel de duș), doar că pentru a face o spumă ok, am nevoie de mai mult de o pompiță de produs. Nu am observat să-mi usuce pielea sau să o hidrateze, deci e undeva la mijloc. Plus că are un preț decent, undeva la 3 - 3,50 lei, în Kaufland, altundeva nu l-am observat, dar mai mereu îmi scapă raionul săpunurilor lichide dacă nu le am pe lista de cumpărături.
        Nu e mare lucru de capul produsului, îmi propusesem să le dau o șansă, mai ales că mama are sau avea varianta cu levănâică și nici ei nu-i plăcuse exagerat de mult săpunul respectiv.
        Din partea mea are nota 8 / 10.

2 comentarii: