miercuri, 21 septembrie 2016

Review: Crema pentru mâini nutritivă de la Loncolor Ultra


       Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi m-am gândit să sar peste capitolul recenzie de carte și să vă vorbesc puțin despre ultima cremă de mâini pe care-am dat-o gata, mai precis despre cea nutritivă de la Loncolor.
        Sinceră să fiu, am cumpărat-o doar după ce-am citit o recenzie la cea hidratantă (cred că e vorba despre cea hidratantă, sau, mă rog, cealaltă pe care-am mai văzut-o pe la rafturile de creme de mâini din Kaufland), recenzie scrisă de Alina lui Brumărel. Am dat atunci pe în jur de 7 - 8 lei, trebuie să vă menționez că n-am mai dat de „mult” în veci pe-o cremă de mâini, asta e sigur. 
        Acum, fiind serioasă, nu m-a dat pe spate. Vreau să zic că chiar oferă ceva mâinilor după aplicare, nu există vreun dubiu, doar că aplicând-o seara, a doua zi, de dimineață, totuși, îmi simt mâinile cam uscate, nu știu de ce. Să fie oare de la cremă? Chiar nu știu ce să zic, mi-a ajutat puțin problema mea cu descuamarea pielii de pe încheieturile câtorva degete, am avut în august un nou episod. Cred că aici ar cam trebui să vă menționez că nu folosesc cremă de mâini chiar după fiecare spălare pe mâini, de obicei o aplic seara și, uneori, dimineața, cam atât; ar mai fi de menționat la ce-am scris anterior faptul că nu-mi place să mânânc mâncarea de mâncat cu mâna dată cu cremă de mâini, mi se pare că-mi alunecă cuțitul de uns sau cel de tăiat roșiile (unul dintre păcatele mele culinare capiale) și că se transmite pe alimente crema.
        Ca concluzie la această recenzie ar fi de scris faptul că încă sunt în căutarea cremei perfecte pentru mâinile mele.
        O notă ar fi cam 8 / 10.
     

4 comentarii:

  1. Am luat de la Kaufland o crema de maini la 3.5 lei de care sunt extrem de multumita. O gasesti pe langa casele de marcat. Sunt mai mult tipuri, de noapte, de zi , de ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că te referi la cremele de mâini de la Blanchette B, ca asta de exemplu: http://ale-ella.blogspot.ro/2016/06/review-crema-de-maini-blanchette-b.html Așa-i?

      Ștergere
  2. n-am avut pana acum o crema de la loncolor. doar produse de par. si in afara de vopsea... restul nu mi-au lacut. acum am o crema buna de la farmec si una de la acon cu ulei de masline. isi fac treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o idee cam scumpuță pentru ce poate face, dar măcar acum știu.

      Ștergere