miercuri, 14 septembrie 2016

Review: Antiperspirantul BU in action Sensitive


        Hello! Cum mai sunteți? Chiar dacă a trecut vara, m-am gândit să vă povestesc puțin despre unul dintre produsele verii, și anume BU in action Sensitive. Din câte am înțeles, ar fi o oarecare ediție limitată estivală, dar precum cred că ați observat, produse din aceste ediții limitate rămân pe stoc cu toate că a trecut perioada acestor ediții. Adică vreau să zic că rămân pe stoc produse cosmetice din ediția estivală, produse care vor trece cu timpul, sau rămân sucuri ediție eliminată cu ocazia unor competiții sportive cu desfășurare temporară restrânsă (de până la o lună) încă vreo 6 luni prin magazine.
        Dar să revenim la antiperspirantul acesta a celor de la BU. Ei spun că are extract de frangipani, este hipoalergenic și te protejeaza timp de 48 de ore. Ei bine, nu știu ce să zic de faptul că e hipoalergenic, nu prea am eu nu știu ce alergii. Despre extractul de frangipani, eu îl percep ca miros (=parfum) de liliac, nu știu de unde până unde, s-a întâmplat și acum 2 ani când l-am mai avut. Cât despre protecția de 48 de ore, vă dați seama că la o persoană care transpiră atât de mult ca mine nici nu se poate pune problema. În cazul meu, a rezistat eroic vreo 18 ore în cazul în care am avut mare grijă să nu prea transpir.
        L-am achiziționat din Auchan cu 8 lei și ceva, nu mai țin minte exact, să nu uit să vă spun și asta, mai uit și eu câte ceva uneori. 
        La final, vă scriu că mi-a plăcut acest antiperspirant, mi-ar plăcea să le încerc și pe celelalte din ediția in action, dar nu știu când. Iar nota acordată e 9,5 / 10. 

4 comentarii:

  1. 18 ore??? eu zic ca e un record! eu n-am gasit un deodorant pentru femei care sa protejeze atat de bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, acela a fost varful de lance, am momente si momente, depinde de cat e de cald pe unde ajung si cat de mult transpir

      Ștergere
  2. L-am avut si eu, dar mirosul mi s-a parut prea puternic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, ai ceva dreptate, dar se estompeaza, iar utilizandu-l alternativ cu alte produse, e foarte ok.

      Ștergere