duminică, 4 septembrie 2016

Review: Balsamul de păr revitalizant de la schauma (noua gamă cu cătină)


        Hello! Cum mai sunteți? Mie încă nu mi s-a luat de caniculă, visez cu ochii deschiși la așa ceva de ceva vreme, nu-mi luați în seamă chiar toate toanele cu canicula, nu prea știu eu ce vreau, sunt ca un copil mic ofticat că n-o pupat prea multă căldură toridă vara asta. Mai am și eu momente d-astea, așa, ce-ar fi și viața fără ele, nu?
        Dacă tot nu m-o lăsat în pace cheful de caniculă, m-am gândit să vă mai povestesc puțin despre un alt produs folosit în această vară, și anume balsamul de păr schauma din noua gamă cu cătină. Ei bine, deși a fost luat cu intenția de a-mi fi de folos și pe canicule de 39 - 40 de grade, până la urmă mi-a fost doar de semifolos și-o să aflați imediat și de ce fac o asemenea afirmație.
        L-am achiziționat din Kaufland cu vreo 8 lei, dacă mai țin eu minte bine, și are 200 ml. Promite o pieptănare de până la de 3 ori mai ușoară, un păr suplu și îngrijit. Ei bine, e adevărat capitolul cu o pieptănare mai ușoară, descâlcește părul cât se poate, dar parcă tot puțin aspru îl lasă, mai ales pe ultimii 2 cm, trebuie să folosesc și un balsam leave-in în plus, ca să fiu mulțumită (o să vă povestesc într-un alt articol despre ultimul asemenea balsam folosit).


        Ca consistență îmi place foarte mult cum se prezintă acest balsam de păr, e oarecum grosuț, de un portocaliu frumos și are un miros plăcut, fructat, de cocos și pepene galben cred. 
       Personal, îmi place să-l las să-și facă efectul minute bune înainte de a-l clăti, l-am lăsat și 15 minute în păr, minute în care-mi place să mă relaxez în apa caldă. Și în plus, mirosul se păstrează în păr și 24 de ore, pe puțin, și recunosc că mă usuc cu un uscător de păr la fiecare spălare pe păr.
        Din partea mea, acest balsam de păr primește o notă de 9 / 10, cu mențiunea că l-aș recumpăra.

2 comentarii:

  1. arata ce-i drept, bine, si cred ca miroase si fain. eu iti recomand produsele kallos pentru par. eu folosesc balsamul go go si n-am nici cea mai mica problema

    RăspundețiȘtergere