vineri, 16 septembrie 2016

Cartea săptămânii #14: „Codul lui Da Vinci” de Dan Brown


        Hello! Cum mai sunteți? Pentru astăzi m-am gândit să scriu un review de carte, nu am mai scriu unul cam de multicel după umila mea părere, astfel încât mă gândeam să mă pun și eu pe scriu (aka pe lucru), mai ales că mi-am propus să scriu recenzii la anumite cărți în acest an și timpul tace & trece fără a ne atenționa prea bine.
        Personal, a fost prima carte citită de mine din seria care îl are ca personaj principal pe profesorul de simbolistică de la Harvard, Robert Langdon, cu toate că în ordine cronologică e abia a doua carte, după „Îngeri și demoni”.
       Profesorul Langdon a sosit la Paris pentru o conferință legată de iconografie / simbologie, iar între timp s-a aranjat și o întâlnire la cină cu arhicunoscutul custode al muzeului Luvru, Jacques Sauniere. Acțiunea se complică abia după ce Sauniere nu apare la întâlnire, dimpotrivă, este găsit decedat în interiorul muzeului în niște circumstanțe foarte bizare ce fac trimitere la Langdon. Și ca să nu fie suficient, desfășurarea acțiunii implică trădarea unui bun prieten al lui Langdon și călătorii în două țări, de această dată, pentru protejarea secretului Sfântului Graal.
       Mai departe vă las să  descoperiți voi ce conține cartea aceasta care pe mine m-a dat pe spate în ultimul hal, o citeam în orele de mate în liceu, în condițiile în care chiar am avut o scorpie de scorpie ca profă la materia respectivă. Deci așa să vă închipuiți! 


Lectură plăcută vă doresc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu