vineri, 2 septembrie 2016

Review: Antiperspirantul Dove Original


        Hello! Cum mai sunteți? Bucuroși de noul week-end de toamnă? Mie tot nu-mi vine să cred că e toamnă și-o să mă tot auziți zicând asta.Cred că mai vreau vreo 12 luni numai de vară, caniculă, mare și nisip de plajă încins pe care abia să poți face vreo 4 pași desculț. Știu, am niște anumite fantezii legate de vară, ceva de groază.
        Astăzi, totuși, nu am în plan să vă vorbesc despre fanteziile mele caniculare, ci despre un ajutor frumos pe timp de caniculă: antiperspirantul Dove Original. Văd că fac ce fac și tot la caniculă ajung.
        Mi-am ales acest antiperspirant pe la sfârșit de mai, să mai am și ceva nou la capitolul protecție împotriva neplăcerilor olfactive pe timp de caniculă (cred că e singurul lucru de care mă pot plânge vara), din Kaufland evident, cu 10 lei. Îl veți găsi în mod normal cu minim 9,50 lei prin lanțurile de hypermarket-uri, cu mult mai mult în magazinele specializate în cosmetice, gen Sephora, Douglas sau DM.
        La capitolul performanțe, se descurcă binișor, cel puțin 6 ore pe caniculă în cazul unei mega-transpirate obsedate de ceapă cum sunt eu, deci e destul de bun, nu? În plus, îmi place mult mirosul lui, a ajuns între preferatele mele destul de repede. Dar face cam multicel praf când îl aplici, iar dacă nu ești atentă / atent, riști să ai parte de o întâlnire de grad maxim cu niște pete albe de toată frumusețea pe piele, pete care se iau foarte repede peste tot (haine, podea, covoare), așa încât agitarea temeinică e bine-intenționată. Din păcate, mă supără că are un preț foarte mare, mi se pare, nu-l găsești pe niciunde redus, și eu chiar am căutat vreo reducere în ultimele săptămâni, pentru a-l reachiziționa.
        Din cauza prețului, din partea mea are doar nota 9 / 10.

2 comentarii:

  1. eu l-am incercat vara, dar deja nu mai facea fata de prin mai cam asa... iulie-august, in niciun caz!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu oricum cam abuzez de antiperspirante, așa încât să minimizez riscul unor accidente.

      Ștergere