vineri, 9 septembrie 2016

Noutățile cosmetice de la Lidl


        Hello! Cum mai sunteți? Îmi pare rău că nu am apucat să scriu din timp postarea de față, am avut iarăși niște zile mai „taft”, așa încât fac tot ceea ce pot, dar nu-mi iese întotdeauna ce-mi doresc eu, personal. 
        Pentru săptămâna ce vine, Lidl-ul pregătește o nouă „Săptămână XXL”, dar nu dă prea multe informații prin revistă în legătură cu cosmeticele ce intră în categoria asta. Mi-a plăcut și ideea de placă de întins părul / ondulator „cilindric” la 70 de lei și uscătorul de păr la 75 de lei.

        Mic pont: tocmai am găsit câteva bucăți din săpunul solid Dove cu ulei de argan la 1,94 lei în Kaufland-ul de pe Borșului, dacă ajută pe cineva, e vorba de faptul că ambalajul e deteriorat, de aceea e atât de ieftin; mai aveau şi ceva cremă de la Himalaia redusă cu 30%.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu