duminică, 25 septembrie 2016

Review: Deodorantul Aile Fresh


        Hello! Cum mai sunteți? Cu zilele acestea mai răcoroase care au venit, am scos și eu de la naftalină unul dintre produsele „de protecție” împotriva transpirației, și anume deodorantul Aile Fresh.
        Acesta este genul de produs care conține alcool, fiind lipsit de săruri de aluminiu, prin urmare nu este foarte eficient în cazul meu. L-am achiziționat din două motive mare: prețul mic și curiozitatea.
        Despre produs vă pot spune că are un parfum mai glam în viziunea mea, nu „fresh” cum se laudă ambalajul. Protecția nu este cine știe ce, mă protejează peste noapte, dar peste zi (când chiar transpir) trebuie reaplicat mai des ca un antiperspirant.
        Eu l-am achiziționat din Kaufland, la vreo 3 - 4 lei, numai acolo am văzut produse Aile, dar în alte lanțuri de magazine nici n-am căutat marca aceasta de produse.
        Îi pot acorda onota de 7.5 / 10 deoarece nu face față prea bine pe caniculă în cazul meu, dar asta nu înseamnă că pentru alții ar fi un produs slab sau altceva de acest gen; suntem diferiți așa încât nu tuturor ni se potrivesc aceleași produse.

4 comentarii:

  1. la vremea de afara cred ca asta ar face fata cat de cat. dar daca se incalzeste putin...pot sa-l pun la naftalina, vorba ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E drept, dar produselor de la Aile nu le poți imputa prea multe, nu sunt ele exagerat de calitative, dar măcar nu te aburesc cu nu știu ce prețuri la ce pot face.

      Ștergere
  2. Este un deodorant bun la pretul asta. Este satisfacator calitativ si are un parfum placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum depinde foarte mult de la persoană la persoană ce pretenții calitative are de la produsele pe care le cumpără.

      Ștergere