luni, 26 septembrie 2016

Ce-am mai făcut în ultima săptămână #39

        Hello! Cum mai sunteți? Iar am comasat două săptămâni împreună, nu e ceva ce să-mi propun de fiecare dată, doar că uneori strâng foarte puține lucruri într-o săptămână, ca să fiu sinceră.
        În săptămâna 12 - 18 septembrie am strâns doar o vizită de control la medic și nervi, mulți nervi, în lunea respectivă. Sincer, încă nu-mi vine să cred ziua de acum două săptămâni, dar trec mai departe, nu cred, adică chiar nu mai pot face nimic, doar că nu sunt eu împăcată și cu asta basta. 


        În schimb, săptămâna ce-a trecut (defapt, a început de sâmbătă, 17 septembrie) m-am făcut cu o mulțime de drumuri pânăîn Media Galaxy și cu un ritm al somnului foarte dereglat adică reușeam să adorm târziu în noapte, pe la vreo 3 dimineaâa și cu toate că mă trezeam când aveam eu nevoie, tot eram obosită psihic, cu ochi dureroși. Dar a meritat, m-am făcut cu un laptop nou din partea părinților și le mulțumesc pentru asta, cu toate că am obosit și mai mult din punct de vedere psihic făcând drumurile acelea.
        Nu am făcut foarte multe drumuri înafară de strictul necesar, dar am dat de un produs fain la o super reducere chiar acum o săptămână, și anume crema de picioare cu extract de caise de la Gerovital Happiness, am deja un anume stoc din această cremă, probabil o să vă arăt duminica viitoare ce și cum, duminica asta am altceva în minte, sper să-mi și reușească să prindă contur postarea.


        Pentru săptămânile ce vin, nu numai pentru cea care începe azi îmi propun să mă implic mai mult în viața de masterandă, adică eultimul an de facultate, nu vreau să mă uit în spate și să-mi pară rău. Un alt lucru, care mie mi se pare foarte urgent acum ar fi să îmi dau seama cum funcționează limbajul PHP în varianta obiectuală și cum funcționează arhitectura MVC în PHP.

2 comentarii:

  1. Eu am avut o mostra de crema de corp, dar avea sclipici 😞

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, nu i-aș fi acordat vreo importanță dacă n-aș fi găsit-o la reducere de reducere.

      Ștergere