luni, 27 aprilie 2020

Cumpărături

Hello! Cum mai sunteți? Am tot ezitat să fac articolul de față, din mai multe motive, printre care și aparența faptului că sunt o grămadă de produse, așa, deodată, cu toate că au fost cumpărate în decursul a 3 luni și jumătate plus că am și consumat o grămadă de produse. Dar nu știu de ce mă ascund, adică, majoritatea sunt produse de igienă, iar igiena ar trebui să fie de bază în perioada asta, nu-i așa? Chiar și antigermofoba de mine a început să fie cam prea obsedată de spălatul pe mâini...


Cred că vi-am menționat în precedentul articol cu cumpărături faptul că mai aveam o tură de shopping în plan. Ei bine, asta a fost prada acelei sesiuni desfășurate în Auchan, chiar la sfârșit de 2019:
- un pachet de șervețele umede Freshmaker, terminat de multă vreme;
- un pachet de role de prosoape de bucătărie, tot terminate;
- o mască de păr marca proprie Auchan, Cosmia, la care aș dori să-i fac o recenzie separată, dar tot terminată e și aceasta;


- un săpun lichid Bevola Jasmin Blossom, din care mai am, să aproximez, 200 ml, pe care-l țin la naftalină doar ca să am cu ce să alternez dacă dau de o situație în care mă plictisește săpunul lichid în uz;
- o pastă de dinți dentalux pentru copii cu aromă de gumă de mestecat care este deja terminată, care, culmea, mi-a plăcut;
- un antiperspirant roll-on Bevola Original, l-am căutat special să fie antiperspirant;
- un săpun solid Aile Ocean Fragrance, singurul din poză de care încă nu m-am atins;


- un antiperspirant Fa Fiji Dream care îmi plăcea, dar ceva s-a schimbat, nu pot să spun că mă mai omor atât de tare după parfum, dar asta este;
- o așa zisă spumă de duș Cien care este defapt un banal gel de duș, din care mai 200 ml - 250 ml în condițiile în care sticla are 750 ml;
- un gel de duș no name din Lidl la 1 litru, varianta Relaxing (mai am undeva la 200 ml din el);


- un săpun lichid Bevola Bronze Shine terminat la care urmează o recenzie;
- un săpun lichid Cien din gama Sweets and Flowers, varianta cu trandafiri și macaroons care e terminat și el și la care urmează o recenzie;
- un pachet de absorbante Siempre cu parfum discret de mușețel (am uitat să le pozez și pe cele de la Bevola), niște produse de igienă banale dar foarte necesare, de care n-ar trebui să ne fie rușine niciunuia;


- un alt pachet de șervețele umede, de data asta de la Wickies;
- un săpun lichid cu extract de măcieșe din Lidl, început precum se poate observa;
- un săpun lichid cu aloe vera din Lidl, care își așteaptă rândul liniștit;


- o cremă de mâini Cien cu mușețel pe care-am uitat s-o pozez lângă celelalte produse.

Cam acestea au fost produsele cumpărate în 4 luni de zile, mie nu mi se par a fi multe, nici măcar cei 2,5 litrii de săpun lichid căci este nevoie de săpun în aceste timpuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu