sâmbătă, 7 decembrie 2019

Review: Săpun lichid cu aloe vera din Lidl



Hello! Cum mai sunteți? Când scriu acest articol este joi seara, ajunul de Moș Nicolae dar voi o să citiți articolul abia sâmbătă. Îmi doresc foarte mult să mă țin de postatul zilnic în această perioadă de Advent. Nu prea am ce să vă arăt într-o serie video pe Youtube, așa încât am zis ca măcar pe blog să revin.

Pentru acest articol m-am gândit să scriu câteva cuvinte despre săpunul lichid cu aloe vera din poza de mai sus. Îl găsiți în Lidl și mi se pare ciudat faptul că nu are niciun fel de marcă sau brand sau orice de genul ăsta. L-am găsit prima oară acum vreun an de zile, imediat ce s-a deschis Lidl-ul de lângă mine, fiind în căutarea unui nou săpun lichid deoarece tot ce aveam prin casă îmi făcea mâinile foiță plină de răni. Chiar nu mai țin minte ce m-a făcut efectiv să-i dau o șansă dar nu îmi pare rău. Săpunul acesta are un miros oarecum proaspăt și discret, plus că nu usucă rău mâinile. Adică face ceea ce coonsider eu c-ar trebui să facă orice săpun: curăță pielea fără a o usca neapărat. Unde mai pui că dai doar 3 lei pe 500 ml de produs cu un ambalaj ok pentru refolosire?

Prin urmare, mie îmi place produsul, am tot cumpărat și relativ recumpărat săpunurile din gama asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu