Hire Me Direct

sâmbătă, 4 octombrie 2014

Review: Cele mai bune variante de servetele umede

Acum ceva vreme am dat peste servetelele umede Amelia si Wickies in magazinele Kaufland. Cu cele de firma Amelia a fost dragoste la prima vedere, caci erau la inceput 99 de bani (acum vreo saptamana erau 89 de bani) si imi placea ambalajul. Cum am ajuns acasa, le-am si incercat, caci eram foarte curioasa de achizitia facuta. Sunt foarte bine impregnate cu solutie si nu se usuca repede, o data ce pachetelul a fost desfacut. De asemenea au un miros placut si nu-mi par a-mi usca pielea; fiind foarte impregnate cu solutia de curatare, lasa pielea usor umeda, dar se usuca repede si nu lasa pielea lipicioasa.

In schimb, cu servetelele umede Wickies e o poveste ceva mai lunga... Prima data am vazut-o pe bunica folosind servetele umede de copii pe post de servetele umede normale. Si ii dau dreptate pentru ca personal, n-am gasit pe piata pachet mare de servetele umede normale care sa fie si la un pret decent. Pe cele de la Wickies le-am gasit tot in Kaufland, precum am mai mentionat, la preturi cuprinse intre 2,39 de lei si 3 lei si ceva. Ce-mi place la ele:


  • sunt multe (72 de servetele) si ieftine (2,39 - maxim 4 lei)
  • sunt bine impregnate in solutia de curatat, asa ca nu se usuca usor o data desfacut pachetul
  • nu lasa pielea lipicioasa
  • au un miros destul de placut
  • se usuca repede pe piele
  • cand vine cineva in vizita cu un bebe dupa el/ea, acopar riscul unui accident

4 comentarii: