luni, 6 aprilie 2020

Review: Antiperspirant roll-on Fa Soft & Control


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine. Știu că, în general, zilele de luni nu sunt cele mai drăguțe, cu atât mai puțin în perioada aceasta de izolare în case, dar hai scoatem ce e mai bun din ziua de azi, iar eu vin cu o recenzie pentru un produs numai bun în zilele stresante, și anume antiperspirantul roll-on Fa Soft & Control.

Eu am primit produsul, așa încât nu știu exact cât costă, dar în general, antiperspirantele și deodorantele de la Fa constă undeva la 8 - 9 lei prin Kaufland, așa că bănuiesc că prețul acestuia se învârte tot în intervalul respectiv. Parfumul produsului ar trebui să fie de liliac (habar n-am ce altceva ar trebui să-nsemne „lila”), dar nu se simte foarte puternic. Marketingul laudă produsul care ar trebui să te protejeze 48 de ore împotriva mirosurilor neplăcute și a transpirației, dar hai să fim serioși, ce produs poate face toate acestea? Niciunul. Antiperspirantul acesta te protejează o noapte întreagă dar trebuie reaplicat de dimineață; de asemenea, pentru mine nu-l văd oportun în plină vară, pe 38 de grade la umbră, când ar trebui să fiu plecată de-acasă 10 - 12 ore încontinuu. Iar ca o ultimă informație, acesta este un antiperspirant deoarece conține săruri de aluminiu iar alcoolul lipsește.

Ca o concluzie generală, este un produs bun pentru zilele în care nu te confrunți cu temperaturi caniculare sau pentru persoanele care nu transpiră prea mult. Eu mi-am făcut damblaua, trec la următoarea curiozitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu