vineri, 22 mai 2020

Review: Masca de păr Cosmia Mosturize & Repair



Hello! Cum mai sunteți? Sper că sunteți bine...

Pentru astăzi m-am gândit să abordez un subiect mai mundan, ca să zic așa, și să scriu o recenzie pentru masca de păr de la Cosmia pe care am încercat-o. Știți bine că de-a lungul timpului am mai avut câteva produse de la această marcă. Eu am ales varianta de mască Mosturize & Repair, adică un produs pentru hidratare și reparare. Produsele Cosmia se găsesc doar în Auchan deoarece Cosmia este una dintre mărcile lor proprii. Pentru această mască am dat 10 lei și am primit 300 ml de produs, ceea ce pot afirma că este decent pentru o marcă proprie. Masca are o textură cremoasă, de (non-)culoare albă, fiind foarte parfumată aș putea spune, ceea ce poate fi deranjant pentru unii doar că eu m-ma obișnuit de la produsele din gama Professional a celor de la Cien. Motivul pentru care masca de față este atât de parfumată pare a fi faptul că alcoolul este al doilea ingredient în lista ingredientelor, nefiinf foarte roz situația. Ca și acțiune, nu pot spune că această mască m-ar fi dat pe spate, cred că mai degrabă s-a comportat ca un balsam de păr; ceea ce făcea era să îmi ușureze procesul de pieptănare și să mai îmi înmoaie puțin părul degradat.

Ca și o concluzie, nu îmi pare rău că am cumpărat produsul deoarece consider că folosirea acestei măști de la Cosmia a fost o experiență pozitivă în căutarea măștii sau a balsamului de păr potrivite părului și situației mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu