marți, 17 decembrie 2019

Review: Cremă de mâini Cien Care cu mușețel


Hello! Cum mai sunteți? Vouă vă vine să credeți că peste doar o săptămână va fi Ajunul Crăciunului? Mie nu-mi vine să cred. Oare unde s-a scurs anul acesta?

Pentru că deja am menționat despre Ajunul Crăciunului, mi-aș dori să vă scriu 2 - 3 cuvințele despre crema de mâini Cien Care cu mușețel care să vă ajute să lucrați cu spor fără să vă distrugeți (și mai tare) mâinile. În primul și în primul rând, ceea ce îmi doresc să precizez este faptul că mi se pare destul de asemănătoare cu crema de mâini cu mușețel a celor de la Bevola; nu cred că e prea mare diferența între ele. Punctele forte ale ambelor creme sunt faptul că intră repede în piele și nu lasă senzația aceea grasă care să te deranjeze când ai treabă de făcut cu mâinile. Punctul slab al cremei este faptul că nu are putere mare de reparare a daunelor majore ale pielii. 

Concluzia mea este faptul că consider crema de față o alternativă ieftină și bună pe timp de zi, mai ales pentru persoanele care se întrebuințează destul de mult de mâini. La mine a fost recumpărată deja în trecut și plănuiesc să o recumpăr cât de curând posibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu