miercuri, 22 aprilie 2020

Filmul / serialul săptămânii #1: „Arrow”


Hello! Cum mai sunteți? Sper să vă găsesc bine. De asemenea, sper c-ați avut grijă de voi în ultimele zile, când au fost Paștele ortodox.

Astăzi mi-aș dori să încep o nouă serie cu această recenzie, și anume seria „Filmul / serialul săptămânii” în care doresc să las câteva impresii despre filmele și serialele prin care trec (Doamne, ce bine mi-ar fi prins un timp verbal de genul prezentului perfect din engleză) de-a lungul timpului; n-o să scriu despre fiecare în parte, căci pe unele le-am cam uitat, dar sper ca această secțiune să mă ajute și pe mine.

Am creat această rubrică destinată special filemlor și serialelorpe care le-am vizionat sau pe care încă le vizionez pentru a încerca a le aduce în atenția publicului, în perioada pandemiei și măsurilor luate pentru combaterea acesteia în 2020, pentru a ajuta oamenii să lupte împotriva plictiselii și instinctului de a ieși afară. Ulterior, am continuat seria pentru că îmi place să scriu despre aceste filme și seriale. Iar ca un ultim disclaimer, acestea sunt părerile mele personale, nefiind un critic cinefil.

Eu am început să urmăresc serialul online prin ianuarie - februarie 2013, în timpul sesiunii de iarnă. Asta s-a întâmplat din cauza faptului că era un trend prin anul meu cu serialul, deși nu știu de unde au aflat de el. Iar de-a lungul timpului nu mi-a părut rău deloc că m-am apucat de serial, cu o singură excepție: sezonul 6.

Aventurile și situațiile prin care trece Oliver Queen m-au ținut cu gura căscată, m-au scos din lumea mea introducându-mă într-un alt univers. L-am observat pe Ollie evoluând de la un singuratic marcat de deciziile luate în timpul exilului „pe insula Yuan Liu” la a-și lăsa viața în mâinile echipei lui. Sunt foarte conștientă de faptul că Oliver nu e un sfânt, are păcatele lui, dar și însușirile lui.

Dacă recomand serialul? Categoric! Mai ales dacă aveți timp la dispoziție și vă plac serialele / filmele cu „super”eroi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu