miercuri, 29 aprilie 2020

Filmul / serialul săptămânii #2: „The Mentalist”


Hello! Cum mai sunteți? Sper că sunteți bine cu măsurile de siguranță în vigoare despre care există speranțe a se mai relaxa după 15 mai. Ce v-aș ruga eu ar fi să nu exagerați și să dați buluc peste grămadă imediat prin toate locurile proaspăt deschise doar pentru că nu mai puteți fi amndați.

Am creat această rubrică destinată special filemlor și serialelorpe care le-am vizionat sau pe care încă le vizionez pentru a încerca a le aduce în atenția publicului, în perioada pandemiei și măsurilor luate pentru combaterea acesteia în 2020, pentru a ajuta oamenii să lupte împotriva plictiselii și instinctului de a ieși afară. Ulterior, am continuat seria pentru că îmi place să scriu despre aceste filme și seriale. Iar ca un ultim disclaimer, acestea sunt părerile mele personale, nefiind un critic cinefil.

Am început să urmăresc serialul „The Mentalist” după ce l-au vizionat alte 2 persoane iar eu am devenit curioasă. De menționat faptul că scriu această recenzi înainte de a fi terminat de vizionat tot serialul. Deoarece înaintea lui am vizionat „Profilage”, pot să afirm faptul că cele 2 seriale seamănă destul de mult între ele, „Profilage” fiind o adaptare (da, adaptare, deoarece „The Mentalist” a văzut lumina ecranelor cu un an înainte) franceză după „The Mentalist”.

Despre serial, pot spune că diversitatea cazurilor este ok, chiar foarte ok, doar că rezolvarea acestor cazuri de către personajul principal mi se pare cam prea identică, iar asta mă plictisește. Și nu prea mi s-a mai întâmplat să mă plictisesc atât de rău la un serial, cu toate că consider un oarecare grad de plictiseală ca fiind rezonabil dacă stau să mă gândesc că e vorba de un serial. Un mare plus ar fi faptul că cazurile sunt rezolvate în mare măsură folosind capacitatea sau puterea minții și a observațiilor, nu forță brută, ceva într-o oarecare măsură ca și Hercule Poirot, dar oarecum adaptat timpurilor mai actuale.

I-am acordat șansă acestui serial timp de primele 4 sezoane, nu cred că va mai primi vreo mare șansă de la mine din cauza plictiselii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu