duminică, 24 septembrie 2017

Un gel de duș gomant preferat de la Cosmia


        Hello! Cum mai sunteți?
       Sper ca în perioada următoare să reușesc să vă bombardez cu câteva articole, chiar dacă acestea sunt simple recenzii, să-mi mai spăl din păcatele „tinereții” adică din prezența mea precară din ultimele săptămâni chiar.
        Azi este timpul pentru o mică recenzie la gelul de duș gomant de la Cosmia, care a costat undeva la 4 - 5 lei. În primul rând, se pare că această marcă, Cosmia, se găsește doar în Auchan, eu, cel puțin, negăsind-o în altă parte...
      Gelul de duș are miros de caise iar particulele acelea de gomaj ar fi sau se presupune c-ar fi samburi de caise mărunțiți.
        Personal, îmi place foarte mult gelul acesta de duș din cauza mirosului, e absolut delicios plus că particulele acelea abrazive nu sunt prea agresive cu pielea mea. Cred că e unul dintre acele produse divine la care m-aș întoarce din când în când dacă le mai găsesc la raft. Iar asta spune multe despre curioasa de mine, nu-i așa?
         Din partea mea primește un 10 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu