miercuri, 8 aprilie 2020

Review: Cremă La Roche - Posay Effaclar Duo


Hello! Cum mai sunteți? Sper că sunteți ok. Sunt foarte conștientă de faptul că această carantină s-ar putea să mai țină o perioadă mai mare sau mai mică. De asemenea, izolarea asta s-ar putea să lase urme atât în psihicul nostru cât și la exterior. Pe partea de psihic nu știu cât vă pot ajuta, dar pe partea de minimă îngrijire cred că pot spune vreo două cuvințele.

Prin urmare și fără nicio altă introducere, mi-ar face plăcere să vă las câteva cuvinte despre crema din poză, care este un Effaclar Duo de la La Roche-Posay. Nu știu exact dacă este neapărat o cremă sau un tratament, dar textura produsului este cremoasă. Produsul este destinat tratării erupțiilor cutanate de genul coșurilor, mai pe românește spus, este o cremă care, aplicată local pe coșuri, te ajută în lupta lor, reducând perioada de vindecare a erupțiilor și ajutându-și pielea să nu facă cicatrici în urma coșurilor. Eu am folosit produsul în a doua parte a anului 2018 și pot confirma faptul că funcționează. Deși am câștigat crema de față la un concurs desfășurat pe Instagram, am făcut o mică cercetare iar online puteți găsi tratamentul pe Notino (69 de lei) și Emag (66 de lei), dar nu știu exact în ce farmacii fizice îl puteți găsi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu