vineri, 1 mai 2015

Sfârșit de proiect: Finish untill 1 mai


        Hello! Vă mai amintiți de acest proiect, nu? Azi fiind 1 mai, cred că e timpul să vă povestesc puțin și despre rezultate.
        În primul rând, vreau să vă spun faptul că n-am reușit să termin 2 lucruri: loțiunea tonică & purificatoare de la Gerovital, mai am încă pentru aproape o săptămână cred, și al doilea lucru pe are nu l-am terminat e cartea „Rațiune și simțire” a lui Jane Austen.
        Am reușit să termin cele 2 geluri de duș Cien Destination (Sydney și Marrakesh) și săpunul solid pentru că le-am folosit exclusiv pe ele când am făcut duș, exceptând vreo 2 ocazii când am folosit șamponul cu cofeină de la Balea pe post de gel de duș. Sper ca măcar în mai să postez review-urile pentru cele 2 geluri de duș și pentru săpun.
        De asemenea, mă pot mândri cu faptul c-am terminat deodorantul Beyonce Wild Orchid și chiar am găsit o zi bună în care să folosesc și ultimele picături din essence like a first day in spring. Și produsul lui Beyonce e în lista de review-uri programate pentru luna asta.
        Precum arată și sticla de Vir (pe care-am folosit-o ca să pun în ea săpunul din rezervă), am terminat săpunul lichid Finale Oriental Relax, despre care am scris ieri.
        Balsamul de păr Balea cu cofeină s-a descurcat destul de slab în raport cu așteptările pe care le aveam de la el. În schimb, mi-a plăcut loțiunea tonică pentru ten sensibil de la Cien iar acum îmi pare rău că s-a terminat; urmează și despre ea un review, cred că tot până la sfârșitul lunii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu