duminică, 31 mai 2015

Review: Masca de față cu săruri de la Marea Moartă de la Balea


        Hello! Ca și duminica trecută, vorbesc iar despre un tip de produse despre care n-am mai vorbit până acuma pe blog, și anume despre masca de față de la Balea. Este o mască de față exfoliantă după cum aveam să descopăr de una singură, are acele particule minuscule și ușor abrazive (zic eu ușor abrazive căci nu știu exact cât sunt de abrazive pentru fața mea), plus minerale din Marea Moartă; văd că în general, ca să zic așa, aceste măști abrazive au minerale din Marea Moartă căci am întâlnit același lucru la produsele Chantelle (se găsesc în Kaufland).
         Despre această mască de la Balea pot spune faptul că e destul de abrazivă, chiar mai abrazivă decât cea de la Chantelle cu minerale, dar eu nu simt să-mi rănească fața; am observat că-mi curăță foarte bine tenul imediat după folosire, dar a doua zi de dimineață tenul meu era din nou foarte uleios. Să fi fost oare din cauza faptului c-am folosit-o seara, înainte de culcare?
        Sincer, nu mai știu cât a costat, dar cred că undeva la 4 - 6 lei pentru 2 pliculețe în magazinul DM din Lotus. Sincer, mi-ar plăcea să reachiziționez acest produs, eventual împreună cu alte măști de față atât din DM cât și din Kaufland.
         Notă acordată: 8,5 / 10.

2 comentarii:

  1. N-am incercat-o, dar prefer mastile exfoliante la tub Pentru aproximativ 10 lei, am parte de 75 de ml.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mai folosesc o masca de fata exfolianta de la Nivea cumparata de mami dar se pare ca tot eu o folosesc mai des; e buna si pentru exfolierea pielii de pe picioare. Promit sa-i fac un review produsului Nivea pana la sfarsitul verii.

      Ștergere