sâmbătă, 2 mai 2015

Review: Gel de duș Cien Destination Sydney



        Hello! Și acest review îl onorez cu întârziere, din aceleași motive medicale pe care le-am avut de Paște.
        Am primit acest gel de duș ca cadou de 1 & 8 martie, dar știu că e luat din Lidl că până la urmă eu am umblat după el și altcineva a plătit. Gelul de duș costă 3,5 lei ca orice alt gel de duș Cien, doar că face parte dintr-o ediție limitată pe care am prins-o prin februarie.
        Îmi place la acest gel de duș faptul că are un miros acrișor și proaspăt foarte revigorant, a fost pentru mine la fel cum pentru alții e mirosul de citrice pe timp de vară călduroasă. N-aș putea spune dacă mirosul acela acrișor e dat de citrice sau de altceva, dar mie mi-a plăcut, a ajuns în topul preferatelor mele, cu toate că sunt genul de persoană care se plictisește foarte ușor de mai tot, argument fiind faptul că mai nou țin în baie 4 geluri de duș (sau săpunuri solide, depinde foarte mult de produsele pe care le am pe stoc) pe care le alternez. Îmi mai place faptul că mirosul lui ține 2 – 3 ore bune pe piele și că nu o irită.
         Are un raport calitate / preț bunicel și abia aștept să vină februarie anul viitor să-l reachiziționez.

         Notă: 9,5 / 10.

2 comentarii:

  1. Eu ador gelurile de dus Cien de orice fel! Toate miros incredibil si sunt perfecte pentru pielea mea. Mereu am cate unul de rezerva prin casa :D
    Pupic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur c-am găsit pe cineva atât de încântată de gelurile lor de duș. Ai încercat gelul de duș Cien Destination Barbados?

      Ștergere