luni, 18 mai 2015

Review: Loțiunea tonică pentru ten sensibil de la Cien


        Hello! Săptămâna asta mi-ar plăcea să vorbesc despre 3 produse: o loțiune tonică Cien, un antiperspirant Cien și EDP Elode Enigmatic / EDT C-THRU Coral Dream (încă nu m-am decis); sper să duc la capăt acest micuț proiecțel.
        Azi e vremea pentru loțiunea tonică pentru ten sensibil de la Cien. Deși credeam că e o mare țeapă, și-a spălat onorabil onoarea. Am luat-o în februarie parcă cu cel mult 6 lei din Lidl crezând-o dizolvant fără acetonă pentru lacul de unghii și dându-mi seama abia acasă ce e defapt.
        Deși nu e potrivită pentru tenul meu, care e foarte gras, pot spune despre produs că e foarte bun și că îndepărtează bine resturile de machiaj, și ce e cel mai important, nu-mi irită ochii astfel încât o puteam folosi cu încredere pentru demachierea ochilor, lucru pe care nu-l pot spune despre loțiunea tonică pentru ten mixt. Nu-i pot găsi niciun  defect, faptul că tenul îmi devine lucios aproape instant după folosirea ei nu e vina produsului ci a mea că nu mi-am ales produsul corespunzător. Și mai menționez faptul că are discret, parcă floral și că nu remarcam să-mi irite sau agaseze tenul.
        Pe viitor cred c-aș reachiziționa produsul ca să-l folosesc ca demachiant de ochi dacă nu găsesc ceva mai bun pentru această sarcină.
        Notă acordată: 9,5 / 10.

2 comentarii: