miercuri, 20 mai 2015

Review: Gelul de duș Cien Destination Barbados


        Hello! Cred că e timpul să vă împărtășesc puțin din impresiile mele despre gelul de duș Cien Destination Barbados, căci e luat de  enorm de multă vreme zic eu (mai precis, cred că de prin 9 februarie) și deja a intrat în uz pe la începutul lunii în curs.
         Nu pot spune că e un produs slab, aș minți dac-aș face-o, doar că gurmanda de mine nu se împacă prea bine cu mirosul produsului, miroase mult mult prea bine cu batoanele acelea de nucă de cocos învelită în ciocolată numite Bounty. Sper că n-am făcut pe prea multă lume să saliveze... Parfumul gelului de duș rezistă pe pielea mea chiar și cele 3- 4 ore care există uneori între duș și băgatul în pat pentru somnul de frumusețe, dar dimineața nu mai percep mirosul pe pielea mea. Cât despre puterea de curățare, n-am decât cuvinte de laudă s-aduc, n-am avut niciodată probleme cu produsele celor de la Cien.
          Nu știu dacă aș recumpăra produsul, căci îmi creează o stare neplăcută din cauza poftei pe care mi-o instalează produsul acesta.
          Notă acordată: 9,5 / 10.

2 comentarii: