marți, 12 mai 2015

Review: Deodorantul Beyonce Heat Wild Orchid


        Hello! Azi fac un review la un deodorant care nu mi-a prea plăcut, dar s-ar putea s-o încânte pe Claudia de la claudiaschioice88.blogspot.ro, din cauza faptului că are mosc în compoziție.
        Deodorantul acesta l-am primit cadou, ca să zic așa, de la tati de 1 decembrie când l-am văzut prin Auchan, îmi doream mult să mai încerc și altceva de la Beyonce, dar s-a dovedit că Wild Orchid e o mare dezamăgire pentru mine.
        Conform celor de la Aoro, notele de vârf constau în lapte de cocos (mare minune, chiar n-am simțit iz de cocos la acesta), mure și rodie ce se deschid în notele inimii reprezentate de magnolie, orhidee și caprifoi și se închid în note de bază de tonuri lemnoase, chihlimbar și mosc.
        Ce-i drept, miroase a ceva floral produsul, dar nu știu exact de ce nu ne-am înțeles. Nu simțeam că deodorantul acesta mi s-ar potrivi chiar deloc, probabil poate pentru că-l asociez cu ceva sensibil și firav, iar eu nu mă percep astfel. De menționat ar fi că-l simțeam pe piele undeva la vreo 3 - 4 ore, ceea ce mi se pare ok fiind vorba de un deodorant. Dar categoric nu l-aș mai cumpăra pentru mine.
       Notă acordată: 5 / 10.

2 comentarii: