vineri, 22 mai 2015

Review: Antiperspirantul Cien Sensitive


        Hello! Cum vă promiteam și la începutul săptămânii, vreau să vorbesc zilele astea și despre un antiperspirant Cien. Și pentru azi am ales să vă împărtățesc părerile mele personale despre antiperspirantul roll-on Cien Sensitive pe care l-am primit de 1 & 8 martie anul acesta. Îmi era frică că n-or să mă țină antiperspirantele în varianta full-size până la sfârșitul proiectului de primăvară, dar văd că îmi erau grijile foarte nefondate.
        Despre produs pot spune următoarele lucruri:

  • are un miros discret, dar pe care îl pot simți peste EDP Elode Enigmatic, probabil că sunt obișnuită cu mirosul;
  • totuși, nu-mi prea place cum miroase, deși dacă mă întreabă cineva de ce, nu-i pot răspunde la întrebare;
  • mă protejează liniștit vreo 8 ore sau chiar o noapte întreagă dacă e nevoie;
  • nu-mi irită pielea proaspăt rasă a axilei, ceea ce e un mare plus, deși știu că nu e bine ceea ce fac;
  • nu-mi aduc aminte cât costă, dar nu cred să depășească 5 - 6 lei;
  • l-aș recumpăra, dar momentan mă îndrept către antiperspirantele cu aerosoli și am deja un wishlist destul de lung;
  • notă acordată: 9 / 10.

4 comentarii:

  1. L-am vazut si eu de mukte ori pri Lidl, dar nu s-a lipit de mainile mele. Data viitoare poate il iau!

    RăspundețiȘtergere
  2. cel auriu miroase foarte bine si persista cam 10 ore.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca te referi la varianta Madame Glamour (parca asa se numeste), vreau sa zic ca-l urasc din tot sufletul, e un fake dupa Chanel No 5 pe care, de asemenea, nu-l pot suporta

      Ștergere