sâmbătă, 9 mai 2015

Noutăți la Lidl


        Hello! Precum v-am obișnuit, e vremea noutăților de la Lidl.
        N-am găsit prea multe referințe către cosmetice în general prin reviste, dar tot am putut aduna câte ceva ce mi-a plăcut prin ele. Abia aștept să vină săptămâna viitoare căci am găsit niște tricouri și pantaloni foarte drăguți, sunt foarte încântată, doar că-mi fac probleme că fiind foarte grasă n-o să-mi găsesc nimic pe măsura mea, iar asta deja îmi creează mâhnire.
        Am fost foarte atrasă și de pagina cu absorbante (atât cele zilnice, cât și cele pentru zilele de menstruație), deși mai am destule rezerve de abserbante acasă mă tentează de foarte multă vreme să încerc și produsele celor de la Libresse (n-am prea încercat altceva înafară de Always și Bella). Mi-am adus aminte cu nostalgie și de primul meu anti-perspirant Dove cu castravete și mentă luat cred că acum vreo 10 veri dintr-un magazin Artima, așa încât când mi se vor mai termina din anti-perspirantele actuale îmi închipui că voi trece pe lista de dorințe și un asemenea produs Dove.
        Acum, la final, vă invit și la restul articolelor din săptămâna ce-a trecut:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu