joi, 28 mai 2015

Wishlist de vară + un fel de caleidoscop

        Hello! Pentru azi iar n-am avut chef să fac vreun articol mai special, așa că m-am gândit să vă împărtășesc wishlist-ul meu de vară și alte chichițe din viața mea. Ce spuneți?
        O să încep cu wishlist-ul, căci mi se pare cel mai greu lucru:

  • un EDP Avril Lavigne Forbidden Rose;
  • un EDT Benetton Colors (din acela verde);
  • un Today de la Avon la 50 ml;
  • un Outspoken by Fergie din acela în sticluță neagră care a fost lansat chiar primul, tot de la Avon;
  • un antiperspirant Fa Fresh & Dry Lotus Flower;
  • un antiperspirant Today din Penny;
  • un șampon Head & Shoulder că deja nu-mi mai suport mătreața;
  • un șampon Clear din același motiv ca mai sus;
  • un produs de protecție ssolară din gama Cien Sun;
  • șervețele Softino din Lidl:
  • un ulei de bebeluși pentru îndepărtarea resturilor de ceară depilatoare de pe membre;
  • niște măști de față;
  • săpun lichid că-s chiar în pană de ele;
  • balsam de păr.
        În altă ordine de idei, mi-am deschis încă un blog, dar de data asta e un fel de jurnal în care îmi expun anumite concepte, idei, trăiri. Nu e chiar un jurnal intim, un asemenea lucru îl păstrez numai și numai pentru mine. Dar o să citiți multe lucruri de care sunt nemulțumită pe acest blog, dar vă atenționez că pe acel blog am un limbaj destul de vulgar, nu-l recomand nici copiilor, nici celor ce au o problemă serioasă cu limbajul vulgar. Blogul îl găsiți aici: http://ale-ella-diary.blogspot.ro/
         Acum, la final, vă spun că mi-au rămas de la bunica decedată săptămâna trecută 2 balsamuri de buze pe care, săraca, nici n-a apucat să le mai desfacă:â


2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. deja o parte (destul de măriciccă) mi le-am cumpărat... dar de primele 4 produse mi-e frică căci sunt foarte scumpe, nu-mi fac speranțe să scap sub 400 de lei

      Ștergere