joi, 30 aprilie 2015

Review: Săpun lichid Finale Oriental Relax


        Hello! Știu că am promis că fac acest review luna trecută, dar lucrurile s-au cam precipitat puțin din cauza episodului pentru care am ratat la mustață o internare în spital, așa încât am ajuns să-l fac cu o oarecare întârziere.
        Am achiziționat produsul undeva prin februarie parcă, din Lidl. Cum am ajuns să aleg acest sortiment? Simplu: din dorința de a experimenta. Voiam ceva nou, iar la rezervă de 1 litru nu existau decât 3 feluri de săpun lichid Finale: Blue Ocean îl avusesem de curând, de Sensitive nu-mi ardea că avusesem iarăși de curând săpunul lichid Cien cu lapte și miere, așa încât l-am ales pe-al treilea – Oriental Relax. Și consider c-am făcut o afacere bună, deoarece o rezervă de 1 litru de săpun lichid Finale costă 5 lei iar o sticlă de jumătate de litru e undeva la 3,4 – 3,8 lei.
        Produsul e foarte cremos și nu ca un gel, duce bine murdăria și mai are încă două buline albe din partea mea: n-am nevoie de cremă de mâini chiar după fiecare spălare pe mâini și are un miros decent, suav, nu foarte intens, floral. Un alt lucru care mi-a plăcut e faptul că ne-a ținut cam 2 luni, 2 luni jumătate cu toate că l-am folosit intens 3 persoane.
        După părerea mea are un raport calitate / preț foarte bun și l-aș reachiziționa cu mare drag.

        Notă: 9,5 / 10

2 comentarii: