luni, 25 mai 2015

Review: Deodorantul C-THRU Black Beauty


        Hello! Azi a venit vremea unui produs pe care l-am folosit acum vreun an și pe care l-a îndrăgit mama și îl folosește aproape exclusiv.
        Țin minte c-am achiziționat acest produs prin primăvara - vara anului trecut din Kaufland, nici nu mai știu ce se criteriu l-am ales, dar țin minte că în final i-a plăcut enorm mamei și nu mie. Chiar nu mai țin minte ce-mi plăcea la acest deodorant, pentru că în perioada în care l-am avut eu chiar îmi plăcea, așa încât în perioada aceasta l-am folosit puțin prin casă pe al mamei în încercarea de a-mi aminti ce m-a atras dar chiar nu-mi mai aduc aminte.
        Are un miros glam, ca să zic așa (mami e Leoaică, deci se potrivesc), dar nu ține foarte mult, cred că după cel mult 3 ore îi dispare mirosul de pe pielea mea. Vă rog să nu mă întrebați cât costă, căci nu mai știu cât costă, și în plus, nu-l mai cumpăr, căci îl pot mirosi pe al mamei.
         Notă acordată: 5 / 10.

2 comentarii: