luni, 11 mai 2015

Review: Săpun lichid Vir cu vanilie și magnolie


        Hello! Acesta este un review foarte întârziat, ca să zic așa, deoarece am cumpărat produsul prin vreo 20 ianuarie și l-am terminat spre sfârșitul lui februarie, așa că a trecut ceva timp până să-i fac review.
        Cum am mai menționat, l-am luat prin 20 ianuarie din Auchan cu 3,80 lei pentru 400 ml. Mi-a plăcut ideea de magnolie și vanilie ce mă ducea cu mintea la deodorantul de cameră Glade cu aceleași mirosuri. După ce l-am folosit, mi-a plăcut mirosul dulceag, dar oarecum mai diferit față de deodorantul de cameră amintit.
        Un alt lucru care mi-a plăcut la produs e faptul că nu am nevoie de cremă de mâini chiar de ficare dată când mă spăl pe mâini, iar asta e un mare plus deoarece pielea mâinilor mele e cu dâcă, de obicei se îngroașă și crapă foarte ușor în perioadele reci ale anului.
        Aș recumpăra bucuroasă produsul datorită mirosului, a faptului că nu0mi usucă prea tare pielea și a raportului calitate / preț foarte bun din perspectiva mea, doar că mai am atâtea lucruri de testat ...
        Notă acordată: 10 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu