luni, 4 mai 2015

Review: Balsamul de păr Balea cu cofeină


        Hello! Cred că vă mai amintiți de faptul c-am mai vorbit de șamponul cu cofeină de la Balea. Acum a venit rândul perechii lui, balsamul de păr, să fie pus sub lupă.
        L-am cumpărat prin ianuarie împreună cu al doilea flacon de șampon din DM la prețul de 8 lei, dar am realizat c-a fost o afacere nereușită. În primul rând, sunt obișnuită cu balsamurile de păr mai vâscoase, cu o consistență destul de apropiată de cea a gelurilor, nu știu cum să le compar altfel, dar acest balsam de păr are o consistență nu foarte vâscoasă și asta m-a marcat, ca să zic așa, ați realizat deja asta dacă îmi citiți de ceva vreme blogul.
         Apoi, balsamul nici nu-mi înmoaie prea bine vârfurile, ajuta doar la o pieptănare mai ușoară și cam atât. Dar, căci există mereu un dar - nu-i așa? - se descurcă ceva mai decent la spălarea inversă pe care o folosesc în ultima vreme. Altceva nici nu știu ce să mai zic despre produs, cert îi că nu l-aș mai achiziționa o bună perioadă de timp.

         Notă: 3,5 / 10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu