miercuri, 27 mai 2015

Review: EDT C-THRU Coral Dream


        Hello! M-am gândit să vorbesc și despre ultimul „parfum” de prin casă despre care încă n-am vorbit, adică despre EDT C-THRU Coral Dream. Precum am mai scris pe blog, l-am cumpărat spre sfârșitul lui ianuarie de pe emag împreună cu alte 3 produse de acest gen, costând undeva la 32 - 35 de lei pe emag. Și vreau să spun că nici acesta n-a fost o achiziție neinspirată.
         După părerea mea, mirosul acestei ape de toaletă seamănă într-un oarecare fel cu EDP-ul Elode Enigmatic, doar că nu bate spre ceva piperat ci spre ceva ușor dulceag & pudrat; de exemplu, tata dacă nu mă vede cu ce mă dau, nu face diferența între mirosuri. Îmi place aroma lui florală, dulceagă și pudrată, dar nu pot să-mi dau seama exact a ce miroase și nici n-am găsit pe emag descrierea notelor care compun aroma iar altundeva mi-a fost lene să caut.
         Trebuie să mai adaug despre produs că sunt în dilemă dacă să-l recumpăr sau nu în perioada destul de imediat următoare.
         Notă acordată: 9 / 10.

2 comentarii:

  1. C-tru Coral Dream - floral-fructat-lemnos,
    Note de top: absinth, iepupar, piper.
    Note de mijloc: tranfadir, violeta.
    Note de baza: lemn de santal, note lemnoase, ambra si vanilie. :)

    RăspundețiȘtergere